آفازی (آنومی)
دانلود برنامه ها، نرم افزارها، فایل فلش، رام اندرویدی، پایان نامه، مقالات علمی دانشگاهی، مقالات ترجمه شده
آفازی (آنومی)
شنبه 29 آبان 1395 ساعت 10:27 | نوشته ‌شده به دست بارانستار | ( )
آفازی (آنومی)

1بیان مسأله از آن جائیكه عمومی‌ترین و رایج‌ترین عارضه و علامت در آفازی، آنومی یا نام پریش است، نیاز به یك آزمون استاندارد در این زمینه (به طور خاص) احساس می‌شود از این رو هدف ما از تهیه تست مذكور، فراهم كردن منبعی برای تمرینات بالینی، تحقیقات در آفازی و همچنین تحقیقات روان – زبان شناختی می‌باشد بعلاوه از آنجا كه بیشتر تست‌های به كار برده شده در

دانلود آفازی (آنومی)

آفازی
آنومی
آفازی چیست ؟
تعریف آنومی
مقاله ای در مورد آفازی 
مطلبی در مورد آفازی
دسته بندی علوم پزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

، در تمرینات بالینی به نوعی نیاز به ارزیابی كاملتر شناخت فصل احساس می‌شود و تأكید بر طراحی در جاهایی وجود دارد كه بطور خاص، نقایص فعلی را مورد توجه قرار می‌دهند.

2-1 كاربرد‌های مجموعه

در تحقیقات روان بازشناختی كه روی افراد بزرگسال انجام می‌شود ممكن است از داده‌هایی استفاده شود كه با نظام بازنمائی ذهنی اسامی و افعال[1] در واژگان ارتباط دارند. یعنی كه به كاربردن الگوهایی از قبیل: تصاویر متحرك (انیمیشن)، نامیدن واژگان مكتوب، تكالیف، قضاوت واژگانی[2]، مطالعات اولیه و . همچنین موارد هماهنگ شده در مجموعه برای مطالعات تصویربرداری مغزی[3] در گروه بیماران آفای و افراد غیر آسیب مغزی مفید خواهد بود.

در تحقیقات بر روی بزرگسالان مبتلا به آسیب زبانی[4]، می‌توان از تصاویر و برچسب‌های كلامی نوشته شده در نامیدن تصاویر، خواندن، نوشتن دیكته و تكرار استفاده كرده كه این موارد را می‌توان به آسانی برای استفاده به عنوان یك تست اداركی و استفاده در تكالیف تحقیقی تصویر- كلمه[5] تنظیم كرد.

از آن جائیكه یافته‌های مشابه را می‌توان در كیفیتهای مختلف به كار برد، این مجموعه قادر به فراهم ساختن نشانه‌هایی است كه ما را از وجود كمبود مدالیتة خاص در اسامی و افعال آگاه می‌سازد.

در این مجموعه می‌توان آیتم‌های اسامی را براساس طبقات معنایی گروهبندی كرد، مانند حیوانات، آیتم‌های غذایی و مشاغل و به منظور آشكار ساختن كمبودهای نامیدن طبقات ویژه مورد استفاده قرار داد. در این مجموعه شمار زیادی از آیتم‌ها در رسیدن به اهداف ارزیابی بالینی مؤثر خواهند بود.



 

دانلود آفازی (آنومی)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: تحقیقات دانشگاهی


 
موضوعات
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه ساینس فایل و آدرس scincefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 3648
بازدید کل : 118079
تعداد مطالب : 2832
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1