استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)
دانلود برنامه ها، نرم افزارها، فایل فلش، رام اندرویدی، پایان نامه، مقالات علمی دانشگاهی، مقالات ترجمه شده
استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)
پنج شنبه 27 آبان 1395 ساعت 11:45 | نوشته ‌شده به دست بارانستار | ( )

استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)

در جهان امروز هر لحظه با تحولات و تغییرات شگرف و برق آسایی مواجهیم حركت كیفیت گرایی در جهان تجارت، حركتی تكاملی، مثبت و در عین حال توفنده و پر تلاش است كه در دهه اخیر آغاز شده و به سرعت سراسر گیتی را فرا گرفته است

دانلود استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)

  مقالاتی در مورد استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)
مطلب هایی در مورد استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)
پروژهایی در مورد استانداردهای ISO (مربوط به درس كنترل كیفیت آماری)
استانداردهای ISO
 كنترل كیفیت آماری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 839 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 103

استانداردهای ایزو 9000 در حقیقت یك الگوی عملی و موفق برای پاسخگویی به این حركت توفنده است. الگویی كه عنوان زیان مشترك جهانی را به خود اختصاص داده و هم اكنون بیش  از 450000 واحد تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9000 شده‌اند.

اگر چه برخی از مدیران و كارشناسان در اولین برخوردها، با تردید به آن می‌نگریستند، اما به مرور و با ایجاد فرهنگ و بینش لازم و اثبات عملی بودن آن در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی كه علاقمند به ارتقاء كیفیت محصولات و خدمات خود هستند، به تدریج شك‌ها تبدیل به یقین شد و مدیران به صورت روز افزون به استفاده از این استانداردها علاقه و تمایل نشان دادند. (كاوش، 1380، الف) خوشبختانه شناخت اهمیت و آغاز فعالیت در زمینه استانداردهای ایزو 9000 در صنایع تولیدی و خدماتی كشور دائماً در حال گسترش است.  دریافت اخباری همچون افزایش تعداد سازمان‌هایی كه موفق به دریافت گواهینامه انطباق شده‌اند یا شروع فعالیت در كارخانجاتی كه حتی در نقاط محروم قرار داشته و با همت دولت و تلاش مدیران، كارشناسان و كارگران ایثارگر تأسیس و به فعالیت اشتغال دارند یا ‎آغاز فعالیت در سازمان های خدماتی، فنی و مهندسی و حتی آموزشی و همچنین استمرار فعالیت در بسیاری از سازمان‌ها و نزدیك شدن یا آماده بودن تعدادی از سازمان‌ها برای انجام ممیزی نهایی، همگی و همگی نویدی است امید بخش در ایجاد یا گسترش فرهنگ ارزش نهادن بر كیفیت در صنایع كشور؛ فرهنگی كه عامل بقاء، عامل موفقیت و عامل استمرار موفقیت برای هر سازمان تولیدی یا خدماتی چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی است. (پورشمس، 1382، ص 1)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: تحقیقات دانشگاهی


 
موضوعات
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه ساینس فایل و آدرس scincefile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2832
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1